Atelier Online
Cum comunici eficient în echipă în perioade de crize și schimbări
13 și 20 Martie 2024
Ora 18:00
Atelier pentru lideri și manageri
Într-o lume în continuă schimbare, abilitatea de a comunica eficient devine esențială pentru succesul organizațional. Cu atât mai mult în perioade de criză și schimbare, liderii și managerii trebuie să fie pregătiți pentru a face față provocărilor și a-și ghida echipele către stabilitate și succes. Participă la acest atelier pentru a descoperi strategii, resurse și instrumente care să te ajute să comunici eficient și să păstrezi oamenii alături de tine și în vremuri dificile.
Schimbă felul în care comunici despre schimbare!
Schimbarea poate părea înfricoșătoare la început, dar este o oportunitate de creștere și învățare. De fiecare dată când te confrunți cu o schimbare, ai șansa de a te reinventa, de a găsi soluții inovatoare și de a îți extinde orizonturile. Când îți este teamă de schimbare, creierul tău o percepe ca fiind un pericol și astfel se activează sistemele de apărare. Din acest motiv este foarte important cum se comunică schimbările într-o organizație sau într-o echipă. Oamenii părăsesc organizațiile în care nu se simt în siguranță și nu au încredere în lideri!
Ce poți obține participând activ la acest atelier
- Ce înseamnă schimbarea și cum reacționează angajații la ea
- Strategii simple de comunicare eficace în situații de criză și schimbare
- Gestionarea eficientă a schimbărilor și a rezistenței la schimbare
- Cum gestionezi propriile emoții și gânduri în astfel de momente
- Instrumente și resurse care să te ajute atunci când ai de comunicat schimbări
- Mai multă claritate pe întrebările și neclaritățile pe care le ai
- Noi perspective despre cum poți acționa diferit de cum ai făcut până acum
- Soluții la problemele tale pe acest subiect
În cadrul atelierului vom povesti concret pe studii de caz, pe exemple și îți vei putea răspunde la întrebări precum:
- “Cum să comunic eficient modul de lucru hibrid?”
- “Cum să le spun angajaților cum îi vor impacta noile modificări fiscale?”
- “Cum comunic eficient când cineva pleacă din echipă, astfel încât să nu îi demotivez și pe ceilalți?”
- “Cum să comunic eficient în situații de criză, fără a crea panică sau confuzie? “
Care este investiția ta
Participarea la acest atelier presupune prezență, proactivitate, timp și implicare din partea ta, astfel încât să apară schimbări în modul în care comunici despre schimbare în organizația și echipa ta.
Investiția financiară este de 223 RON și plata se va face prin Stripe. Un serviciu de plăți online securizat.
Atelierul va avea 2 întâlniri a câte 2 ore: prima întâlnire va fi pe 13 martie și a doua pe 20 martie. Începem la ora 18:00 de fiecare dată, pe Zoom.
Primele 3 persoane înscrise vor primi din partea mea și câte 2 sesiuni de coaching individual, incluse în costul atelierului. Astfel te susțin să și implementezi ce afli în cadrul atelierului.
"Problema în comunicare este iluzia că aceasta a avut loc." - George Bernard Shaw
Ce trebuie să știi înainte să îți rezervi un loc
💸 Dacă nu participi la sesiune și mă anunți cu 7 zile înainte, banii se rambursează. După această perioadă nu se mai pot rambursa.
📆 Plata se face prin Stripe și voi colecta adresa ta de email pentru a-ți putea trimite toate detaliile. Nu îți face griji, nu vei primi niciun newsletter sau alte email-uri care nu au legătură cu atelierul.
👍 Dacă nu mai poți participa și știi pe cineva interesat, îi poți ceda locul în sesiune. Te rog să mă anunți.
👩🏻💻 Prima întâlnire a atelierului va începe la 18:00 în data de 13 martie 2024. Locurile sunt limitate la 13.
📖 Pregătește-ți o agendă și un pix, vei avea și un exercițiu practic. Te rog să te asiguri că ai camera și microfonul de la laptop funcționale.
⌚ Atelierul are 2 întâlniri a câte 2 ore fiecare și va fi pe Zoom.
Dacă vrei acest atelier la tine în companie personalizat pe nevoile voastre, scrie-mi și facem posibil. Adresa mea de email este hello@georgianaghita.ro.
Ce zic clienții
Alături de ea, am putut să conștientizăm anumite situații prin care treceam și reușeam să le îmbunătățim prin comunicare, ajungeam să fim mai conștienți de emoțiile și vorbele noastre. Tot alături de ea, am reușit să ne stabilim, în mod eficient, obiectivele și să știm să le diferențiem de rezultate. Recomand sesiunile de coaching ale Georgianei oricărui tip de echipă
Cine sunt?
Sunt Coach Profesionist certificat ICF și sunt dedicată în a lucra cu organizații și femei antreprenor. Ofer atât coaching individual cât și coaching de echipă pentru a obține performanță, claritate în obiective și depășirea blocajelor. Am peste 8 ani de experiență în lucrul cu oamenii în zona de HR, leadership și coaching.
Sunt un om iubitor de oameni şi cred că fiecare are resursele şi soluţiile proprii pe care trebuie doar să le descopere în interior. Am fost o persoană cu aptitudini sociale reduse, însă oportunităţile și schimbările m-au adus în contexte în care a trebui să comunic cu oamenii şi mi-am şlefuit aceste abilităţi. Am învățat să accept schimbările și să văd oportunitățile pe care le aduc și vreau să te susțin și pe tine în schimbările prin care treci.